The History of Leith

July 20, 2011

Medical Treatment in the 15th century

In 1497 the civic despots of Edinburgh obtained, on writ from the Privy Council, that ” all manner of persons, quhilk are infectit, or has been infectit and uncurrit of the contageouse plage, callit
the grand gore, devoid red and pass furth of this towne, and compeir on the sandis of Leith, at ten hours before noon, and thair shall have boats reddie in the Haven, ordainit to thame be the officears, reddie furnished with victualles, to have them to the inche, there to remain quhill God provide for th$ir health.” (Town Council Records.)

source-Old and New Edinburgh

Some Text